mapa strony   |   kontakt   |

Konkursy

Konkurs: Nabór na stanowisko pracy pracownika ds. informacji i promocji turystycznej

Pracownik ds. informacji i promocji turystycznej w Dziale Sportu Rekreacji i Turystyki [Rozstrzygnięty]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 27.06.2013, 15:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 27.06.2013, 15:00 [minął]
Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku

ogłasza nabór na stanowisko pracy pracownika
ds. informacji i promocji turystycznej


   1. Opis stanowiska pracy:
    Pracownik ds. informacji i promocji turystycznej w Dziale Sportu Rekreacji i Turystyki
    Wymiar czasu pracy : pełny etat
     
   2. Wymagania:
        1. niezbędne
  •             wykształcenie min. średnie,
  •             staż pracy na podobnym stanowisku,
  •             biegła znajomość języka  angielskiego lub niemieckiego,
  •             znajomość programów komputerowych,
  •             pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni  praw publicznych.
        2. dodatkowe:
  •             biegła znajomość pakietu MS Office i Internetu,
  •             umiejętność organizowania pracy
  •             kreatywność i dyspozycyjność,
  •             uregulowany stosunek do służby wojskowej.
     
   3. Zakres zadań
             Formularz opisu stanowiska pracy jest do odbioru w kadrach
             Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku,19-300 Ełk, ul.
             Piłsudskiego 29, pokój nr 11.
     
   4. Wymagane dokumenty
  •         list motywacyjny,
  •         curriculum Vitae / CV/ zawierający klauzulę o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
  •         kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy,
  •         oświadczenie odręczne o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  •         zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań pracy na w/w stanowisku
     
   5. Dokumenty dodatkowe:
  •         kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i umiejętności  ( np. o ukończeniu kursów, szkoleń itp.)


Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko pracownika ds. informacji i promocji turystycznej” ( osobiście lub pocztą)
W Dziale Finansowo-Administracyjnym MOSiR Ełk
ul. Piłsudskiego 29, 19-300 Ełk
pokój nr 11, Tel. 087 610 64 80 w 36

w  terminie do dnia 27.06.2013 r. do godz. 15 :00

Dokumenty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Do dalszego postępowania kwalifikacyjnego zostaną dopuszczone wyłącznie kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w pkt. 1 ogłoszenia o naborze.


Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.turystyka.elk.pl/bip/ oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku.

O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.

Dodatkowych informacji udzielać będzie p. Renata Połubok – specjalista ds. finansowo-kadrowych.
Opublikowano dnia: 26.06.2013 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


Konkurs rozstrzygnięty:
Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została zatrudniona

Pani Milena Borowik zamieszkała w Stradunach

Uzasadnienie:

Pani Milena Borowik spełniła wymogi niezbędne wynikające z ogłoszenia o naborze oraz wykazała się najlepszą znajomością zagadnień dotyczących obsługi ruchu turystycznego.





bip.gov.pl