mapa strony   |   kontakt   |

Konkursy

Konkurs: Konkurs na stanowisko: RATOWNIK WODNY W Parku Wodnym

ratownik wodny [Oczekuje na rozstrzygnięcie]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 31.05.2017, 15:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 09.06.2017, 15:00 [minął]
Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29
ogłasza konkurs na stanowisko:
RATOWNIK WODNY
W Parku Wodnym
 
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie – minimum średnie,
f) aktualne uprawnienia ratownika wodnego tj. zaświadczenie o ukończeniu szkolenia ratowników zgodnego z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 21 czerwca 2012. ( Dz. U. poz. 747 z 2012 r.) lub uprawnienia ratownika wodnego uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących do dnia wejścia w życie ww. przepisów.
g) zaświadczenie o ukończonym kursie KPP wystawione przez uprawniony podmiot, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19 marca 2007 r. w sprawie kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy (Dz.U. 2007 nr 60 poz. 408),
h) posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
i) zatrudnienie lub pełnie służby w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego lub bycie członkiem tego podmiotu zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
j) zatrudnienie lub pełnienie służby w jednostkach współpracujących z systemem, o których mowa w art. 15 Ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym, lub bycie członkiem tych jednostek zgodnie z art. 2 pkt 4 Ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych,
k) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

WYMAGANIA DODATKOWE:
a) dyspozycyjność ( praca zmianowa), uczciwość, odpowiedzialność za realizowane zadania, systematyczność i konsekwencja w działaniu, komunikatywność, dokładność,
b) sprawność fizyczna pozwalająca na realizację zadań wynikających z charakteru pracy ratownika.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie hali basenowej lub miejscu wyznaczonym do kąpieli na Plaży Miejskiej, osób kąpiących się, korzystających z atrakcji wodnych oraz pomieszczeń sauny i groty lodowej zgodnie z obowiązującym Regulaminem Nadzoru Hali Basenowej i Regulaminem Pływalni,
b) pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z Parku Wodnego o obowiązujących przepisach regulaminowych oraz
o zasadach korzystania z atrakcji wodnych, sauny i groty lodowej,
c) pilnowanie obowiązku korzystania przez grupy zorganizowane, jak również osoby indywidualne, z kąpieli pod natryskiem przed wejściem na halę basenową oraz obowiązku posiadania odpowiedniej odzieży (strój kąpielowy),
d) przestrzeganie ogólnych zasad korzystania z Parku Wodnego określonych regulaminem oraz odrębnymi przepisami WOPR,
e) stałe obserwowanie obszaru kąpieliska i niezwłoczne reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej,
f) stałe obserwowanie całej przestrzeni hali basenowej, w tym również terenu tarasu widokowego, miejsca pod wypłyceniem, itp.,
g) udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w poważnych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego,
h) sygnalizowanie zamknięcia obszaru nadzoru w przypadku: zbyt dużej liczby kąpiących się, awarii oświetlenia, awarii urządzenia, wypadku lub innych okoliczności,
i) kontrola poprzez oględziny stanu urządzeń oraz sprzętu i wyposażenia basenu pod względem bezpieczeństwa osób kąpiących się i korzystających z basenów,
j) oczyszczanie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli,
k) dokonywanie pomiarów temperatury wody,
l) przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie parku wodnego, utrzymanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego, utrzymywanie porządku w punkcie medycznym i wykorzystywanie tego pomieszczenia wyłącznie do celów służbowych.
m) włączenie w niezbędnej ilości oświetlenia hali basenowej oraz włączenie i wyłączenie atrakcji basenowych
n) sprawdzanie wyposażenia, stanu technicznego sprzętu medycznego znajdującego się w punkcie medycznym,
o) codzienna kontrola stanu i sprawności pomieszczeń oraz urządzeń strefy basenowej,
p) świadczenie usług w zakresie sauny, bieżąca obsługa sauny,
q) bieżące prowadzenie dziennika pracy,
r) zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia,
s) stałe utrzymywanie sprawności fizycznej i podnoszenie własnych kwalifikacji,
t) wykonywanie ćwiczeń ratowniczych zleconych przez pracodawcę w określonym terminie,
u) pozytywne zaliczenie testów sprawnościowych przed powołaną przez dyrektora komisją (przynajmniej raz w roku),
v) wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą krytej pływalni, a mogących wystąpić w trakcie eksploatacji,
w) posiadanie wymaganych uprawnień zgodnych z aktualnie obowiązującymi przepisami (WOPR, UE, itp.).

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w Parku Wodnym w Ełku

WYMAGANE DOKUMENTY:
a) CV ze zdjęciem,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz kwalifikacje wymienione w wymaganiach niezbędnych,
d) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

SPOSÓB SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
a) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych:
 - osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku;
 - listownie na adres:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku, ul. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk;
b) Miejsce składania dokumentów:
 - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku, ul. J. Piłsudskiego 29, 19 – 300 Ełk;

DODATKOWE INFORMACJE:
a) Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu  terminu decyduje data wpływu ).
b) O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
c) Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 610-38-38 wew. 36
Opublikowano dnia: 23.03.2017 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


[Oczekuje na rozstrzygnięcie]





bip.gov.pl