mapa strony   |   kontakt   |

Konkursy

Konkurs: Konkurs na stanowisko: PRACOWNIK DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ w Centrum Informacji Turystyczno - Kulturalnej w Ełku

PRACOWNIK DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ w Centrum Informacji Turystyczno - Kulturalnej w Ełku [Rozstrzygnięty]

Termin przyjmowania zgłoszeń: 12.06.2015, 13:00 [minął]
Termin rozstrzygnięcia konkursu: 29.06.2015, 15:00 [minął]
Organizator: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29
ogłasza konkurs na stanowisko:
PRACOWNIK DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
W Centrum Informacji Turystyczno- Kulturalnej w Ełku

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a)    obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
b)    pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,
c)    brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
d)    nieposzlakowana opinia,
e)    wykształcenie turystyczne – minimum średnie,
f)    bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
g)    doświadczenie w zakresie obsługi turystów,
h)    znajomość powiatu ełckiego pod kątem turystycznym.

WYMAGANIA DODATKOWE:
a) komunikatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
b) umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
c) obsługa Word Press,
d) znajomość języka niemieckiego.

ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU:
a)    obsługa turystów krajowych i zagranicznych,
b)    udzielanie informacji o regionie,
c)     przygotowanie oferty turystycznej regionu ,
d)     promocja regionu,
e)    współpraca z branżą turystyczną,
f)     sprzedaż materiałów promocyjnych i pamiątek.

INFORMACJE O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w Centrum Informacji Turystyczno - Kulturalnej w Ełku

WYMAGANE DOKUMENTY:
a)    CV ze zdjęciem,
b)    list motywacyjny,
c)    kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz doświadczenie w obsłudze klientów,
d)    inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
e)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
f)    oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
g)    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
a)     Termin: do 12.06.2015 r. do godz 13:00
b)    Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście lub listownie do sekretariatu MOSiR przy ul. Piłsudskiego 29, 19-300 Ełk (liczy się termin wpływu dokumentów do MOSiR), w zamkniętych kopertach z dopiskiem
 „ Nabór na stanowisko pracownik ds. informacji turystycznej”
c)    Miejsce składania dokumentów: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku ul. Piłsudskiego 29 , 19-300 Ełk

DODATKOWE INFORMACJE:
a)    Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu ).
b)    terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
c)    Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR Ełk, na tablicy informacyjnej MOSiR Ełk
d)    Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną komisyjnie zniszczone.
e)    Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 610-38-38 wew. 36
Opublikowano dnia: 01.06.2015 Zobacz wersje archiwalnedrukuj


Konkurs rozstrzygnięty:
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko
Pracownik ds. informacji turystycznej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Marta Karpowicz.

Uzasadnienie:
Pani Marta Karpowicz spełnia wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze posiada: wykształcenie turystyczne, a także doświadczenie w obsłudze klientów, ponadto wykazała się dobrą znajomością atrakcji turystycznych i bardzo dobrą znajomością kalendarza imprez.





bip.gov.pl