Konkurs: Konkurs na stanowisko: PRACOWNIK DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
PRACOWNIK DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ
Termin przyjmowania zgłoszeń:
06.06.2016, 13:00Termin rozstrzygnięcia konkursu:
14.06.2016, 15:00Organizator:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w EłkuMiejski Ośrodek Sportu i
Rekreacji w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29
ogłasza konkurs na
stanowisko:
PRACOWNIK DS. INFORMACJI
TURYSTYCZNEJ
W Centrum Informacji
Turystyczno- Kulturalnej w Ełku
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:
a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa,
którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów
prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na
terytorium RP,
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw
publicznych,
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe
umyślne,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie turystyczne – minimum średnie,
f) bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
g) doświadczenie w zakresie obsługi turystów,
h) znajomość powiatu ełckiego pod kątem turystycznym,
WYMAGANIA DODATKOWE:
a) komunikatywność, inicjatywa i umiejętność samodzielnego
rozwiązywania problemów,
b) umiejętność obsługi kasy fiskalnej,
c) obsługa Word Press,
d) znajomość języka niemieckiego.
ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH
NA STANOWISKU:
a) obsługa turystów krajowych i zagranicznych,
b) udzielanie informacji o regionie,
c) przygotowanie oferty turystycznej regionu ,
d) promocja regionu,
e) współpraca z branżą turystyczną,
f) sprzedaż materiałów promocyjnych i pamiątek.
INFORMACJE O WARUNKACH
PRACY NA DANYM STANOWISKU:
Praca w Centrum Informacji Turystyczno- Kulturalnej w Ełku
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) CV ze zdjęciem,
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz
doświadczenie w obsłudze klientów,
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i
umiejętnościach,
e) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
f) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z
pełni praw publicznych,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
TERMIN SKŁADANIA
DOKUMENTÓW:
a) Termin: do 06.06.2016 r. do godz. 13:00
b) Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście lub listownie
do sekretariatu MOSiR przy ul. Piłsudskiego 29, 19-300 Ełk (liczy się
termin wpływu dokumentów do MOSiR), w zamkniętych kopertach z
dopiskiem „ Nabór na stanowisko pracownik ds. informacji
turystycznej”
c) Miejsce składania dokumentów: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w
Ełku ul. Piłsudskiego 29 , 19-300 Ełk
DODATKOWE INFORMACJE:
a) Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
(o zachowaniu terminu decyduje data wpływu ).
b) terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni
telefonicznie.
c) Informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona w Biuletynie Informacji
Publicznej MOSiR Ełk, na tablicy informacyjnej MOSiR Ełk
d) Dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do
postępowania sprawdzającego zostaną komisyjnie zniszczone.
e) Bliższe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (87) 610-38-38
wew. 36
Opublikowano dnia: 17.05.2016
|
wydruk z dnia: 5.05.2024 // bip.smod.pl