Konkurs: Konkurs: Nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze: główny księgowy
Główny księgowy Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ełku
Termin przyjmowania zgłoszeń:
03.04.2015, 13:00Termin rozstrzygnięcia konkursu:
10.04.2015, 13:00Organizator:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w EłkuMiejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku przy ul. Piłsudskiego 29,
19-300 Ełk
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych
(Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458, z późn. zm.)
ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze:
GŁÓWNY KSIĘGOWY MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W EŁKU
1. Nazwa i adres jednostki: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku,
19-300 Ełk, ul. Piłsudskiego 29
2. Określenie stanowiska: Główny Księgowy Miejskiego Ośrodka Sportu i
Rekreacji w Ełku
3. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
3.1. Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba która spełnia wymagania
określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008
roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. nr 223,poz.1458 z
późniejszymi zmianami) oraz określone w art.54 ustawy z dnia 27
sierpnia 2009 r. o finansach publicznych /Dz. U. Nr 157, poz. 1240 ze
zm./:
3.1.1. ma obywatelstwo państwa
członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub
państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (
EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym
3.1.2. ma pełną zdolność do czynności
prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
3.1.3. nie była prawomocnie skazana za
przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
przeciwko działalności instytucji państwowych oraz
samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów
lub za przestępstwo skarbowe.
3.1.4. posiada znajomość języka
polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania
obowiązków głównego księgowego.
3.1.5. spełnia jeden z poniższych
warunków:
a) ukończyła ekonomiczne
jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe,
uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne
studiapodyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła średnią,
policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada 6-letnią
praktykę w księgowości
c) jest wpisana do rejestru
biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy
uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo
świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego
prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych
przepisów,
3.1.6. znajomość regulacji prawnych z
zakresu o finansach publicznych, rachunkowości w jednostkach sektora
finansów publicznych, podatków, opłat lokalnych, Prawa
Zamówień Publicznych, Prawa Pracy, ustawy o
pracownikach Samorządowych, znajomość funduszu świadczeń socjalnych.
3.2. Wymagania dodatkowe:
3.2.1.
doświadczenie w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej i
księgowości w sektorze finansów publicznych,
3.2.2.
biegła znajomość programów komputerowych: księgowo-płacowych,
obsługi bankowości elektronicznej, edytorów
tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, programu PŁATNIK,
3.2.3.
umiejętność kierowania zespołem, komunikatywność, wysoka kultura
osobista,
3.2.4.
umiejętność interpretowania przepisów,
3.2.5.
obsługa kadrowa zatrudnionych osób,
3.2.6.
znajomość rozliczeń podatku od towarów i usług VAT.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
4.1. Prowadzenie rachunkowości jednostki
zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawy o finansach
publicznych, oraz innymi właściwymi przepisami,
4.2. Sporządzanie sprawozdań
finansowych, budżetowych oraz innych związanych z działalnością
jednostki.
4.3. kierowanie pracą księgowości oraz
nadzór nad całokształtem prac z zakresu rachunkowości i dokumentacji
kadrowo-płacowej,
4.4.opracowanie projektów planów
finansowych jednostki, ich zmian oraz bieżąca analiza wykonywania tych
planów,
4.5. wykonywanie dyspozycji środkami
pieniężnymi,
4.6. czuwanie nad zgodnością umów z
obowiązującymi przepisami,
4.7. sporządzanie deklaracji z tytułu
rozliczeń podatku dochodowego, podatku VAT, składek na ubezpieczenie
społeczne, PFRON.
5.Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie
jednostki, praca przy obsłudze komputera.
6. Wymagane dokumenty:
6.1. List motywacyjny, curriculum vitae
(CV).
6.2. Kserokopie dokumentów
potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
6.3. Kserokopie świadectw pracy.
6.4. Oświadczenie kandydata o posiadaniu
pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw
publicznych.
6.5. Oświadczenie kandydata
potwierdzające, iż nie był prawomocnie skazany za przestępstwa
przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko
działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego,
przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
6.6. Oświadczenie kandydata o wyrażaniu
zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego zgodnie z
ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych
(Dz.U. z 2002r., nr 101, poz. 926 ze zmianami).
7. Termin składania dokumentów:
7.1. Termin: do 03.04.2015 r. do godz
13:00
7.2. Sposób składania dokumentów
aplikacyjnych: osobiście lub listownie do sekretariatu MOSiR przy ul.
Piłsudskiego 29, 19-300 Ełk (liczy się termin wpływu dokumentów do
MOSiR), w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na kierownicze
stanowisko urzędnicze -głównego księgowego”.
7.3. Miejsce składania dokumentów:
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ełku ul. Piłsudskiego 29 ( pok. nr
100), 19-300 Ełk
8. Dodatkowe informacje:
8.1. Aplikacje, które wpłyną po
wskazanym terminie nie będą rozpatrywane (o zachowaniu terminu decyduje
data wpływu ).
8.2. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej
kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
8.3. Informacja o wyniku naboru będzie
ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej MOSiR Ełk, na tablicy
informacyjnej MOSiR Ełk
8.4. Dokumenty aplikacyjne kandydatów,
którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną
komisyjnie zniszczone.
8.5. Bliższe informacje można uzyskać
pod numerem telefonu (87) 610-38-38 wew. 36
Konrad Siemienkiewicz
Dyrektor
Opublikowano dnia: 24.03.2015
|
wydruk z dnia: 3.05.2024 // bip.smod.pl